2016. július 15., péntek

I want to rape him. 4. rész


Taehyung:
 Nem tudtam elhinni egyetlen egy szavát sem. Ömlöttek a könnyeim és közben átkoztam a pillanatot, amikor szóba álltam vele. Ha akkor okosabb vagyok, ha akkor úgy viselkedem, ahogy Természet Anya nevelt és tanított engem.
De nem így tettem. 
Még, hogy vigyáz rám. Csak eddig majdnem kétszer megfulladtam.
Noha mindez csak az agyam gondolata volt, a testem a legmagasabb lázban úszott, vágyva minden további érintést.
Lassan hosszú ujjait ajkaim közé nyomta, nekem pedig cselekednem kellett. Finoman kezdtem azt bő nyállal benedvesíteni, noha nem értettem, hogy erre miért van szükség. Lassan kirántotta ujjait számból, majd olyan helyre tette, ahova álmomban sem mertem volna gondolni, hogy fogja.
Hangosan sikítottam fel a fájdalomtól. A gyomrom görcsbe rándult, az arcomról a fájdalom és a zavartság jegyei voltak leolvashatóak. Életemben először éreztem úgy, hogy meg akarok ütni valakit, de olyan jó durván. A pofájába.
Fejem erősen nyomtam a párnába, remélve, hogy valamilyen féreglyuk beszippant és eltűnök onnan. Persze ez nem következett be, a két ujj pedig forró bensőmben minden egyes izmom s idegem kitapintotta. Erőszakolóm nevetni kezdett, ezért felnéztem rá. Sosem láttam még ilyen betegesen perverz vigyort ember arcán. 
Ujjait lassan tolta fel teljesen lüktető bensőmben. Éreztem, ahogy ujjai utat törnek maguknak bennem. Égető érzés volt, egészen egy pillanatig, amikor minden megváltozott. A fájdalom mérhetetlen élvezetbe váltott át, s úgy kezdtem zihálni, mint egy igazi hivatásos hímringyó. Szemeim a plafonra szegeztem, ádámcsutkám fel le mozgott, ahogy csorgó nyálam próbáltam eltávolítani a számból, de ajkam sarkában így is megjelent egy kis csillogó nedv. Két kezemmel saját hasamra simítottam, s picit megemeltem a csípőm, ezzel jobban ujjára tolva magamat. Hihetetlen, de ez az érzés.. semmihez sem fogható. Még akarom érezni.
Hoseok vigyorogva nézett engem, és ki be mozgatta az ujjait, melyekkel folyamatosan a prosztatámat masszírozta.
A fájdalom lassan semlegesbe váltott át a mérhetetlen kéj mellett, így már nem is törődtem azzal, csak a remegő bensőmmel, ami izzik Hoseok érintéséért.
Szemöldököm összevonva forgattam fejem a párnában édes nyögéseket hallatva. Komolyan, ha látnám most magam, nem hinném, hogy felismerném a saját viselkedésem.. Ez nem rám vall, de még a dac is bennem volt! Kicsit sem érdekel. 

A hosszú ujjak halk cuppogó hangot adtak ki, ahogy ki s be jártak bennem. Záróizmom lassan pulzált ujjaira, kezemmel hasfalam nyomtam kicsit lejjebb, hogy jobban összeszoruljon amúgy is szűk nyílásom, s nagyobb legyen az élvezet. Ördögömre találtam, a szer teljesen elvette józan önmagam. Segítek önmagam megerőszakolásában és még élvezem is. Hihetetlen..
Kisvártatva viszont kérdő tekintettel kaptam fel a fejemet. Az ujjak eltávolodtak, s most csak ütemesen összehúzódó bejáratom, és magasba meredő farkam maradt meg.
Hoseok felém mászott és a szemeimbe nézett mélyen. Megszorította az arcomat, így újra csücsörögnöm kellett.
Felnevetett és végig nyalt ajkaimon, majd megharapdálta a fülcimpámat.
- Most jön csak igazán a kéj Tubica. Készülj, mert megkapod Hoseok bácsi dorongját. - vihogott fel idétlenül. Komolyan, mintha semmit sem változott, vagy komolyodott volna azóta, hogy .. 


Hoseok:
 Gyorsan alkalmazkodik, ami nekem a legjobb hír, ugyanis a tágítás általában rohadt unalmas. Nekem. Vele viszont még ezzel is más a helyzet. Olyan hihetetlenül édesen tud nyögni, hogy az elmondhatatlan, és most már rohadtul fel vagyok hergelve, úgyhogy sajnos nem fogom húzni az időt tovább, a harmadik ujjat már nem bírnám ki. Ahogy elnézem neki nem lenne ellenére, de az igazit csak jobban fogja élvezni.
Lábai közé helyezkedtem, s ép bokáját megragadva a vállamra tettem azt, másik lábát pedig nagyobb terpeszbe toltam. Ez jó neki is, hiszen így mélyebbre tudok majd hatolni benne.
Benyálaztam tenyerem és összekentem bejáratát, majd egy kínzóan lassú mozdulattal kezdtem belecsúsztatni farkamat. Élvezet volt az arcát figyelni közben, biztos vagyok benne, hogy nem csak a fájdalom miatt guvadt ki az a két szép barna szeme.
Elnevettem magam mikor már tövig benne voltam, majd hirtelen kijjebb húztam, s azonnal visszanyomtam. Heréim hangosan csattantak fenekén, ő pedig nyüszítve sikított fel alattam. Ajka szélén kis nyálpatak vezetett le. Odahajoltam hozzá, és lenyaltam róla, majd szemeibe nézve mosolyodtam el, akkor nem mozdultam meg.
- Gyönyörű vagy Tubi. - mondtam féloldalasan elvigyorodva, majd lassan lehunytam szemeim és ajkaira hajolva hívtam egy forró csókba. Vékony kezét hátamra simította, bebújtatva azt felsőm alá, s végig mart körmeivel a bőrömön. Beleszisszentem a csókba s elkezdtem mélyen döfködni őt. Először csak nagyon gyorsan, de alig kihúzódva belőle, mindig prosztatájába trafálva makkommal.
A hangja elvarázsolt egyszerűen. Annyira szép volt az arca, a nyögései, a teste.
Minden pillanatban csak jobban magával ragadott a külseje.
Egy kezemmel finoman tarkója alá nyúltam, majd nyakánál fogva, finoman feljebb húztam őt, és újra csókolózni kezdtünk. Minden tettem viszonozta. A csókomba is mindig ugyan olyan hevességgel szállt be, a teste hullámzott az enyém alatt, záróizmaival pedig a gyönyör felé segített.
Lábaim magam mellé húztam és a kis Tubicámat pedig a combjaimra ültettem.
Mámoros volt elmerülni a végtelen forróságában. Elmosolyodtam és arcát csókolgatva folytattam, fenekét markolva, mártózva testében.

Mivel a felgyülemlett feszültség sok volt bennem, és az áldozatom látványa is magával ragadott, túl voltam már hergelve, és éreztem, hogy bizony nem kell sok ahhoz, hogy megtöltsem testét magommal.
Kezem hasfalaink között farkára csúszott, és elkezdtem neki kiverni, mire ő csak még szaporábban, még szebb hangon nyögött nekem, s borult a nyakamba, ahol forró leheletével végig perzselte amúgy is izzadó bőröm.
Addig vertem neki, míg nem éreztem, hogy most már pattanásig feszült ő is, akkor szorosan magamhoz öleltem, felálltam, fenekét erősen markolva, s húzogattam farkamon fel le. Ő pedig mint egy rongybaba, lógott vállamon, és élvezkedett fejetlenül. 
Már egyáltalán nem tartotta kordában sikító nyögéseit, ahogy én is torkom szakadtából morogtam.
Makkommal kicsit megálltam, és köröztem csípőmmel benne, így vékony hasfalán ha csak kicsit is, de lehetett követni, hogy hol mozdulok benne. 
Imádom ezt a látványt, és kész vagyok átadni magam az orgazmusnak. 


Fülébe haraptam, mire fájdalmasan nyögött fel. Mordulva löktem fel benne csípőm, mire ő összeszorította záróizmát, ami az utolsó löket volt, hogy a csúcsra jussak.
Fenekénél fogva magamra rántottam mélyen, s belé élveztem megtöltve teljes bensőjét forró ondómmal.
Nyüszítve ölelte fejem nyakához, s élvezett hasamra. Az én ártatlan kis Tubicám. Azt hiszem, hogy nem fogom őt egykönnyen elengedni.. Lehet soha nem is fogom.
Zihálva ültem a kanapéra, s emeltem meg kis seggét, melyből azonnal kis patakban kezdett kifolyni spermám.
Égett az arca, s izzott a teste. Elmosolyodtam, és lassan simítottam hasamra ujjammal, majd nyaltam le az arra kenődött spermát. Kitágult pupillával meredtem a fiú lehajtott buksijára.
Felemeltem fejét és rá mosolyogtam. Nem viszonozta a mosolyom. Könnyek szöktek a szemébe, s mellkasomra borult.
Lehunytam szemem, s simogattam megdolgozott fenekét.
Ujjammal bejáratához nyúlva finoman körözgettem izmán. Néha megremegett egész törékeny testében, felhümmögött, majd lassan teljesen elengedte magát, s elaludt vállamra hajtott fejjel.
Lefektettem az ágyon, majd felkeltem, s letöröltem farkam. Felöltöztem, és végül egy vörös selyemszalaggal két kezét finoman kikötöztem az ágyhoz, majd vigyorogva végig néztem rajta, s elhagytam a faházat. 

5 megjegyzés:

  1. HUUUHHHHHH...
    IMADTAM! *-*
    Olyan jó perverz volt, hogy néha beleipurult az arcom. Hjaaaaj, jól esett ez a lelkemnek. :D
    Este borzasztóan érdekel, honnan ismeri Taehyung Hoseokot... ><
    FOLYTATÁST, KÉRLEK!;;;;;;;;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!!!!! A folytatás hamarosan érkezik ~ holnap dolgozom, de legalább lesz időm elmélkedni :D
      Köszönöm szépen a kommentet! Erőt ad <3

      Törlés
  2. Hát vörös fejjel olvastam végig. Nagyon jó lett úr isten ez a hasan látszott ahogy köröz benne meg ilyenek hu. Komolyan mondom én nagyon vizualis tipus vagyok és uh. Alig várom a folytatast hogy mi lesz V vel akit úgylátom Hopi meg szeretne tartani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! A megérzésed mondjuk, hogy jó. Folytatásban kiderül! ^-^

      Törlés
    2. Örülök, hogy tetszett! A megérzésed mondjuk, hogy jó. Folytatásban kiderül! ^-^

      Törlés