2016. július 13., szerda

I want to rape him. 3. rész


Taehyung:
 Nem éreztem magam annak, aki valójában vagyok. Minden megváltozott, nem csak a testemben, a fejemben is, pedig még alig kezdődött el ennek az aljas férfinak a játszadozása.
Intenzív nyomást éreztem tagomban, ami miatt mindennél és mindenkinél mocskosabbnak éreztem magam akkor. Hoseok pedig nem állt le, érintett, a fülembe búgott, amitől az pár másodpercig lüktetett. Éreztem, ahogy a vérem átáramlik a fejemből a farkamba és vissza. Dübörgött bennem a vágy.
Karjaim erőtlenül hagytam, hogy fejem felé szorítsa, hihetetlen, de valamiért még ez is felizgatott. Valószínűleg megérezte, hogy ha akarnék sem tudnék elszökni tőle, a testem hozzá láncol, ezért elengedte a kezeim, melyek automatikusan karolták át a nyakát. Nem tudtam kontrollálni magam, hangom, ahogy Hoseok kívánta, hallattam, főleg, mikor az eddig tiszta, érintetlen területre merészkedett forró markával.

Egy pillanatra lefagytam, s csak meredtem fel az arcára. Én.. már találkoztam vele ezelőtt.
- Hoseok.. - suttogtam, s egy forró könnycsepp perdült végig az arcomon. Ő elmosolyodott ragadozó tekintetével, és újra az ajkaimra hajolt, s kezdte el ostromolni azt forró nyelvével, és puha, nedves párnáival. Vékony ujjaim füle mögött hajába futtattam, s lágyan simogattam, miközben azon gondolkodtam, hogy történhet velem mind ez, és miért élvezem. Bíztam abban, hogy minderről csak a szer tehet, és amiatt viselkedem ilyen szemérmetlen módon, de a szívem tudta, ez nem így van.
Hiába akartam elgondolkodni a múlton, Hoseok ezt nem engedte. A puha bársonyos anyagot letépte felsőtestemről, s kezét elhúzva hímtagomról, bimbómra vezette, s forró ujját rácsíptette az egyikre, majd intenzíven kezdte morzsolgatni.
Arcom vörösen égett a szenvedélytől, s olyat tettem, melyre sosem számítottam volna magamtól.
Hajába túrtam és letoltam a fejét bimbómhoz, így ő ráharapott s szopni kezdte.
A forró könnyek egyre szaporábban peregtek le az arcomon, s pottyantak a takaróra. Hoseok szemeimbe bámult, fixírozott, és kiéhezett tekintetével az őrületbe kergetett. Akartam őt, a testem forrt és lángolt.
Bimbóimról lassan áttért vékony hasfalamra, ahol finoman csókolgatott és harapdált, kezével pedig felváltva masszírozta tagom, és bimbóm. 

Ajkam résnyire nyílt, s remegve adott ki hol férfiatlan, hol férfias nyögéseket. Puha tenyeremmel arcára simítottam elemelve fejemet az ágyról, mire ő szemeimbe nézett, végig nyalt alsó ajkán, majd vissza hajolva hozzám, fejem a párnák közé nyomva kezdte ajkaim tépni sajátjaival.
Szinte megfojtott engem a hevességével, nyelvével minden egyes szegletét feltérképezte a számnak. 


Hoseok: 
 Nem lehet átlagos ember, angyalnak kell lennie, vagy valami természet feletti lénynek, mert embert még nem láttam ilyen gyönyörűet. Minden érintésemre jól reagált, ami szinte nem is kifejezés, ha a kurvás nyögéseire gondolok, melyek miatt farkam már szinte szétrobban a nadrágomban. 
Tetszett, hogy kiharcolta, amit akart, és fejemet oda tolta rózsás puha bimbójához, ahogyan az is, mikor arcomra simított. Egy dolgot vétett el csupán, nem ismer engem, így nem tudhatta, ezzel cselekvésre ösztönöz engem. Ezért elhajolva bimbóitól, mézédes és selymes ajkait kezdtem falni és nyelvét csak úgy pörgettem. Pillanatok elteltével már éreztem, hogy szinte az ájulás szélén áll a levegőhiánya miatt, elváltam ajkaitól és arcát ujjaim közé szorítottam. Úgy fogtam, hogy ajkait csücsörítésre kényszerítsem, s vigyorogva néztem le rá. 
- Tubicám, ne sírj. Nem foglak bántani. - hajoltam gyűrött ajkaihoz s rá leheltem egy apró, nyálas csókot.
- Élvezni fogod a végére. - vontam fel egyik szemöldököm. Láttam, hogy gondolkodik valamin, de most erre nem lehet ideje. El akarom venni az eszét, és ez meg is fog történni.. hamarosan.
De előbb. Nekem is jusson most már valami. Feltérdeltem és letoltam nadrágom és boxerem, majd rángatózó farkamra fogtam, s kicsit verni kezdtem, közben kéjes tekintettel méregetve az alattam fekvő áldozatom.
Tenyerembe köptem, s kicsit besíkosítottam vele farkam, majd Taehyung felé hajoltam és szemeibe néztem.
- Dologra Tubi. - vicsorítottam rá idétlenül, majd felhúztam őt, és a földön térdre kényszerítettem, jómagam pedig elé álltam.
Láttam, hogy ez most nem igazán tetszik neki, így kis erőszakot kellett, hogy alkalmazzak, annak érdekében, hogy megértse, mindegy hogyan ellenkezik, ez alól nem menekülhet meg. 


Hibátlan arca könnyekben fürdött előttem, s farkasszemet nézett méretes merevségemmel. Türelmetlenné váltam, így mindkét kezemmel hajába markolva a farkamra húztam a száját.
Fuldokolni kezdett, mire kihúztam szájából farkam, s míg ő levegőért kapott, már toltam is vissza. 

Gyönyörű volt őt látni így, ilyen helyzetben, nekem teljesen kiszolgáltatva.
Kis idő után már magától is ügyesen dolgozott rajtam, így én csak simogattam a fejét és dicsértem közben.
- Nagyon jó Tubica... Még.. - morogtam és fejét tagomra tolva tartottam is ott másodpercekig. Angyalkám ajkainak két szélén lassan le folyt nyála, s előváladékom keveréke.
Leengedtem őt magamról, fejét is eleresztve, mire ő a földre borult és lihegve kezdett köhögni. Elégedetten figyeltem őt, majd lehajoltam érte és karjaimba kapva fektettem az ágyba, de a hasára téve. Felé másztam és nyakába pusziltam majd lassan ráereszkedtem, fenekéhez dörgölve merevedésemet.
Ő halkan sírni kezdett. Okos, és tudja jól, hogy most érkezik még csak a kellemetlenség, de azt nem tudja, hogy én nem akarom, hogy szenvedésére legyen.. 


Finoman fordítottam oldalra arcát, és söpörtem ki tincseit szemeiből. Olyan volt, mint valami gyenge és védtelen őzike, aki vár a vadász általi kegyelemdöfésre. Arcon pusziltam és finoman dörgöltem hozzá sajátom.
- Tubi.. Nyugodj meg. Vigyázok rád. - suttogtam neki, s lassan egyik kezemmel végig zongoráztam oldalsó bordáin. Hangjáért lehoztam volna neki a csillagos eget is. Gyönyörű. Mosolyognom kellett tőle, akkor pedig megszólalt:
- Emlékszem rád... - suttogta utolsó leheletével, s lehunyta szemeit feladva a harcot a testében tomboló szerrel.
Nem értettem mire gondolt, de nem is akartam ezen gondolkodni most. Lábait szépen szétnyitva ültem le közéjük és hajoltam fenekéhez.
Lehúztam nadrágját, s hófehér félgömbjeire simítottam. Nem bírtam megállni és belevájtam ujjaim és körmeim húsába, mire felnyüszített gondterhelt arccal. Beharaptam ajkam, majd két ujjam szájába toltam.
- Nyálazd be. Alaposan. - utasítottam, majd elvigyorodtam, mikor babarózsaszín nyelvecskéjével csiklandozni kezdte ujjbegyeim engedelmesen.
Mikor már ujjaim nyálától áztak, elhúztam azokat szájából, széthúztam szabad kezemmel farpofáit, és lassan felnyomtam neki ujjaim. 






8 megjegyzés:

  1. Ahwhhwhsjwkwskskkwlq YAOI! OMG! DE MIÉRT ITT VAN VÉGE?! MIÉRT?!
    Na, jó, nem hisztizek. :D Nagyon tetszett ez a rész is, és elgondolkodtatott, vajon honnan ismerheti Taehyung Hoseokot. Kíváncsivá tett így a szaftos kis petting közben. :D
    Remélem, gyorsan hozod a folytatást. ;;;;;;;;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és én speciel nem bánnám, ha több perverzség is lenne benne továbbra is! *-* Tetszik ez a Hoseok, de nagyon, úgyhogy csak nyugodtan írd a szaftos kis yaoikat, hihihihi

      Törlés
    2. ㅋㅋㅋ Köszönöm tényleg. Majd mindenre meg sok más dologra is fény derül!
      Kérdésre pedig, hogy miért pont itt? Hmm. Asszem ezt hívják hatásvadászatnak ;D

      Törlés
  2. Pårtolom az elöttem szólót 1 miért pont itt????xd 2 ez a hodzeok baromira bejön és a perverzségei el tudom viselni xD nagyon jó várom a folytatást ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ha Isten is úgy akarja, holnap megírom!!! :D

      Törlés