2016. július 12., kedd

I want to rape him. 2. rész


Taehyung:
 Minden olyan hirtelen történt. A férfi rám esett, fájdalmat éreztem, majd felém nyúlt, és onnantól kép szakadás. Elájultam.
A következő, ami viszont már képben van, az az, hogy a férfi közelít felém egy kis házikóban, én pedig a lábam fogom, ami borzasztóan fáj. Aggodalmasan figyeltem őt, és minden apró rezzenését. Nincs mivel védekeznem, nem tudok elfutni. Remélem nem fog bántani. Megszólalt, és én fokozatosan gondoltam végig szavait. Igazából erről én tehetek. Talán tényleg nem akart nekem ártani. A teára csak bólintottam egyet, és kicsit félénken néztem fel rá, ahogy megállt előttem a csészét tartva.
Kezembe adta, én pedig halkan meg is köszöntem, de aztán egyből neki szegeztem egy kérdést.
- Miért bántottad azt a fát?! A fára voltál dühös? - kérdeztem, mire ő elmosolyodott és szusszant egyet. - Nem. Az apámra. - válaszolt egyszerűen. 
- Miért érdekel téged annyira egy fa? Az összes fa sorsát ennyire a szíveden hordod? - kérdezte, mire én azonnal bólintottam egyet, és meg is eredt a nyelvem, ha már ez a téma, tudok beszélni: - Minden fa és állatka érdekel, mindegyikre vigyáznom kell és vigyázni akarok, én gondoskodom róluk, nekem ők a legfontosabbak, nincs számomra más, csak ők, csak a természet. - mondtam, majd szabad kezem szám elé kaptam, s szerényen néztem fel az idegenre. - Te nem mondtad a nevedet! Én így is túl sokat beszéltem. - néztem kissé morcosan az idegen szemeibe, amitől neki megjelent egy mosoly az arcán. Megint feszült a mellkasom, a szívem pedig zakatolt. Mi ez az érzés? Miért melenget ennyire?! Nem akarok ilyen zavaros gondolatokat a fejemben, így inkább a csészébe fojtottam aggodalmam.



Megszólalt, én pedig, valamiért egyik pillanatról a másikra, epekedni kezdtem a hangja iránt. 
- Hoseok vagyok Tündérke. Hozzá tenném, nagyon tetszik, hogy így rajongsz a fákért, de hogy állsz a férfiakkal?! - kérdezte vigyorogva, mire én csak inkább ismét elmerültem a csészémben zavaromban, és így megittam annak tartalmát az utolsó cseppig. Ahogy leért bennem, bódultságot éreztem, enyhén szédelegtem. 
- Félek tőlük. - válaszoltam könnyedén, mire valamiért kiejtettem a kezemből az üres csészét, s elvesztettem egyensúlyom. Hoseok utánam nyúlt, elkapott, s erős karjaiban tartott. Elpirultam, s egyre furcsábban éreztem magam a bőrömben. Mámor és egy veszélyes, ismeretlen köd, lassan teljes testemben szétterjedt. Olyat éreztem magamban, amelyet, vagy csak hozzá hasonlót sem, soha. Remegtem picit, és vártam, hogy elmúljon, de nem múlt, inkább egyre erősödött, s már az sem zavart, hogy Hoseok egyre jobban közeledett hozzám, egyre inkább az ajkaimra, hajolt, majd lehunyta szemeit, és megtette. Csók. Életem első csókját egy férfi rabolta el. Ironikus, hogy pont tőlük rettegek. Ennek ellenére a testem még is élvezte, noha a lelkem tudta, hogy rossz úton járok. Nem ellenkeztem, sőt, ahogy ráéreztem a dologra, viszonoztam is a nyelvjátékot. Nem bírtam uralni a testemet.


Hoseok: 
 Elvigyorodtam. Issza a teát, azaz lassan beüt a szer, amit beletettem. Ki vagyok éhezve. Vágyom a szexre, és egy hozzá hasonló szépség tökéletesen eleget tudna tenni vágyaim kielégítésére. Tetszett, hogy megeredt a nyelve, de amint megitta az összes teát, s karjaimba hullott, nem is tétlenkedtem. Elkezdtem méz édes ajkait falni, legnagyobb örömömre pedig viszonozta a kis édes. Az első csókja. Érzem. Mindenben olyan kis bizonytalan. Tökéletes lesz. Lassan eldöntöttem az ágyon, s felé mászva hevesen faltam ajkait, s a selymes barna anyag alá simítottam hasfalán, ami ha lehet, még az anyagnál is selymesebb volt. Ez a fiú egy remekmű, és tökéletes lesz beteges perverzióim kiélésére. Megrontom!

Finoman szakadtam el ajkaitól, mire a kis ártatlanom felnyögött, s ködös tekintetével nézett fel a szemeimbe. Szóra nyitotta száját:
- Mit tettél velemh..? - kérdezte, mire elvigyorodtam, s a nyakához hajolva kiszívtam egy nagy folton puha bőrét, majd fülébe nyalva suttogtam bele:
- A sajátommá tettelek. - vigyorogtam, s a fiú nyakát kezdtem csókolgatni perverz vigyorral ajkaimon. Megrontom! Úgy, hogy később szerre sem lesz szükség, hogy a farkamért könyörög akkor, amikor meglát. Magamhoz láncolom, és nincs menekvés. 
Kezem lassan vezettem le oldalán, bordáin ujjaimmal végig zongorázva, forró leheletemmel nyakának bőrét perzselve. Édes reakciója egyenlőre csupán egy édesebb, vékonyabb nyögés volt. Elvigyorodtam, s finoman nyomtam nyelvem nektáros bőrére, s húztam végig nyelvem füléig, ahol finoman, de jól érezhetően haraptam cimpájába. Két elgyengült kezével, míg nem figyeltem, próbált kicsit kalimpálni, de éreztem rajta, hogy a testi vágyai miatt az agya ellenkezhet már csak igazán, a teste ellene szegült.  

Halkan kuncogtam el magam, s terítettem be füle alatt selymes bőrét finom, forró csókokkal. Nem azt akarom, hogy szenvedjen, azt akarom, hogy perzselően égjen az irántam érzett vágy miatt. Nekem elég volt, hogy az volt alattam, aki, s úgy reagált, ahogy. Imádom azt, hogy ilyen érzékeny, hogy ilyen ártatlan, hogy ennyire kívánja azt, hogy megrontsam őt. Egyértelmű, hogy vágyik rám. Noha nem is érezhetne máshogy, a szer már erősen dolgozik ártatlan testében. Megnyaltam ajkaim, s finom kis kezeit feje fölé szegezve vigyorogva néztem le szemeibe. Olyan édesen könyörgött a szabadulásért, még is.. láttam a csillogásban, mely szép szempárjából tükröződött vissza, hogy valójában már rám vágyik.
Bevonzza, hogy a magamévá tegyem, hogy bemocskoljam azt a tökéletes tisztaságot, amely körül lengi őt, mint egy vékony parfümréteg a finom úri hölgyeket. 
Kis Galambom, nem szabadulsz meg az Ördögödtől.
- Tubikám. - nyögtem a fülébe karcos hangon, s fogaim élével ajkait karcolgattam.
- Hallasd azt a gyönyörű hangodat.. - ösztökéltem, s hogy nyomatékosítsam akaratom, lába közé nyúltam, s a dudorodó anyagon keresztül kezdtem masszírozni őt. Már is elértem, amit akartam. Olyan énekszerű nyögés szaladt ki torkán, hogy már most tudtam, ez a szex csodálatos lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése